CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 16, 2008

-Sehening Pagi Sejenak Bicara Bersulam Kesedihan-

Kepada semua,izhan ada menawarkan khidmat buat lirik lagu dan kata2 untuk dijadikan renungan.Siapa2 yang nak suruh buat sent je dalam chat box tuh..Free je izhan tak ambik bayaran pun..izhan sebenarnya nak kembangkan kelebihan seni izhan untuk buat lirik dan jadi penerbit lagu saat2 masa lapang je..TQ!
Terimalah kesekian kali yang izhan buat..


)': ...Kesekian Kali... :'(

Kesekian kali
Kini ku berdiri
Tulus hati di hadapan mu
Masih terus merayu dengarkan aku

Jalan yang berliku sepanjang hayatmu
Aku juga merasainya
Lantas aku mengerti dan memahami

Lihatlah ke dalam hatimu
Percikan cahaya yang akan membara
Menjadi penerang segala yang di depan mu

Lihatlah jua ke hatiku
Akulah temanmu terimalah aku
Kita kan bersama mengharung dunia fana ini

Kesekian kali kini ku ulangi lagi
Tidak kan pudar keyakinan mu
Yang kau akan berdiri atas kemuncak tinggi

1 comments:

ekienz said...

salam....
saya tertarik dengan blog awk nie..
kreatif lah...
sye nak mintak awk wat kan kata2 @ renungan tuk sye leh tak???
kadang2 sye cepat sangat rase down n putus asa....
maaf....tak reti nak berkawan sebenarnye...so...lau ade ape2 hal leh cntct ym sye greenapplesmile88@yahoo.com
Wassalam