CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 22, 2009

Camar Kelukaan

Disuatu ketika pernah kau hinggap ke sisiku

Sayapmu terluka kau pinta ku merawatinya

Dengan segala keterbatasan

Aku mencari segala penawarnya

Kau bagai dilahirkan kembali ke dunia nyata

Kau terbang semula


Kemuncak yang ingin kau tawan

Itulah jua yang ku impikan

Kau bawa aku pergi bersama

Meronda arus terbang ke langit menggapai awan


Demi kasih sayang ada harga perlu dibayar

Ku menjadi perisaimu bila panah menghujani kita

Apabila engkau merasa tercabar

Kau anggap aku menjadi sainganmu

Tidakkah engkau menyedari persamaan kita

Hanya camar maya


Biarkan aku terbang melayang bersendirian

Tinggalkan aku mencari arah jalan ku pulang

Semua ini satu ketentuan


Created By IZHAN

0 comments: