CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, July 27, 2009

Cerita Paling HOT..!!

Haaa....izhan ada cerita hot pada hari ini.Memang sensasi giler la orang cakap.Nak tau tak apa ceritanya?? Ok izhan akan tulis cerita ini dan ada mesti baca sebab ia tersangat HOT!! Berikut adalah ceritanya:

Disebuah pulau kecil yang terletak di pantai Malaysia ada sebuah rumah jagaan khas untuk orang-orang gila seramai 60 orang.Pulau ini dirahsiakan atas sebab-sebab tertentu.Baru-baru ini,rumah khas tersebut telah terbakar tetapi semua penghuni(orang gila) terselamat.Disebabkan kejadian pihak cosultan telah besetuju memindahkan mereka ke sebuah pulau yang lain untuk sementara waktu.Pihak tersebut telah memindahkan mereka dengan sebuah pesawat besar Boieng 567 dan kesemua orang-orang gila tersebut berlepas dari pulau tersebut.Dalam pesawat tersebut,mereka seramai 60 orang itu hanya diawasi oleh 2 orang pilot sahaja.Bayangkan 2 orang nak kawal 60 orang gila apatah lagi 2 orang itu pilot.Dalam perjalanan pesawat menjadi huru-hara dan riuh-rendah disebabkan oleh orang-orang gila tersebut.Ada yang lompat,ada yang gigit pilot,ada yang nak drive pesawat.Hmmm..biasa la orang gila nak buat macam mana kan...Akibat keadaan yang tidak terkawal itu,maka 2 orang pilot itu menjadi tension sehingga pesawat itu kekadang gagal dikawal.Semua mereka tidak dapat dikawal lagi tetapi 1 orang daripada mereka duduk diam dan senyap.2 orang pilot tersebut kehairanan melihat 1 orang dari mereka hanya duduk diam dan nampak macam ok je..Dengan cepat pilot itu memanggil yang duduk diam itu.Apabila ditanya kenapa kamu tak macam kawan kamu yang lain dia menjawab otak aku matang sikit walaupun aku gila tak banyak.Mendengar jawapan itu,pilot tersebut memberi kepercayaan kepada dia untuk mengawal keadaan kawan-kawan dia yang lain.Dalam beberapa minit sahaja keadaan menjadi sunyi sepi.Pilot tersebut mengucapkan terima kasih sambil kehairanan kenapa dia boleh kawal kawan dia yang gila seramai 59 orang yang lain walaupun dia sendiri yang gila.Lalu pilot itu bertanyakan kepada dia bagaimana dia boleh mengawal keadaan kritikal tersebut.

OK cuba anda fikir apa jawapan dari si dia ini??
Jawab k..esok atau lusa saya postkan jawapannya...TQ..

4 comments:

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

iz... zik nak bagitau...ada perjumpaan kump nsyd kita hri rabu nie pukul 6.30 di tingkat 1. unikl. k... jangan lupa lak..penting nih..

amiraizuddin said...

hu..rasa dia nyanyi lagu nasyid kot..

JkiNG said...

hahah..
tau3x!!!
die sruh org2x gilak tu trjun dari pesawat..

kih3x...
^_^

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

jawapan dia..yang pendiam tapi giler tuh suruh 59 org gila tuh main kat luar kapal..tu pasal semua senyap jer...dah mampus... ehee