CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 23, 2009

"" Lafaz Ku Yang Tersimpan ""

Sebelum Mata Rapat Terpejam Usah Biar Kehilangan Menggantikan Lafaz Yang Tersimpan


...Rintihanku PadaMu YA ALLAH...

Bismillahirrahmanirrahim,Ya Allah..

Jika aku jatuh cinta,cintakanlah aku pada seseorang

yang melabuhkan cintanya PadaMu..Agar bertambah

kekuatanku untuk mencintaiMu..

Ya Muhaimin..

Jika aku jatuh hati,izinkanlah aku menyentuh hati

seseorang yang hatinya tertaut padaMu..

Ya Rabbana..

Jika aku jatuh hati,jagalah hatiku padanya

agar tidak berpaling dari hatiMu..

Ya Rabbul Izzati..

Jika aku rindu,rindukanlah aku pada seseorang

yang merindui syahid di jalanMu..

Ya Allah..

Jika aku menikmati cinta kekasihMu,

janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan

indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhir..

Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihmu,

Jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh

dalam perjalanan panjang menyeru manusia

kepadaMu..

Ya Allah..

Halalkanlah aku merindui kekasihmu..

Dan janganlah melupakan aku pada cinta

hakiki dan rindu abadi kepadaMu..

Amiiiinnn…


5 comments:

aqilah arshad said...

hihi.
suka2.
best2.

Anonymous said...

best2
hik3

aisHa 'S' said...

wah....da semakin pandai mengedit nampak..mesti da byk pic yg dA edit kn..bagus2,...cepat betul ko belajar yer..hehe..

.
.
weh ayat2 tu best.....haha...

Izhan said...

kpd Aishah...Hek3..Tgok org la...

aisHa 'S' said...

Wek..layout baru..
ade vite2 lak..xleh blah..menyampahnye aku tgk...hehe..

p/s: tiru boleh.? kikiki